4 april

Heej , idag åkte jag och Anna till stan på eftermiddagen . Vi gick runt lite och så , sen gick vi till Annas bror som bor vid gulmars . Precis när vi skulle gå in till honom så gick han ut ur porten för han skulle på aik-match . Så vi följde med honom och käka och sen gick vi till globen . Vi kollade runt lite där m.m. 
Sen va jag tvungen att åka hem och käka påskmiddag , det va mysigt ! Med hela familjen . Ja och pappa bestämde att vi skulle åka och fiska iövermorgon på morgonen , vi kanske ska cykla men antagligen åka bil eftersom det inte finns nåt bra ställe att fiska på nära älta här , men nu ska jag kolla på tv och sen sova . För imorgon ska jag och anna kolla på alice i underlandet 3D klockan 12 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0