okej, jag har sjukt tråkigt!

då är det okej att göra sånna här saker .. eller ? (:

Åtta saker om dig själv!

1.
Är du singel? - Aa...
2. Är du lycklig? - tror det..
3. Är du uttråkad? - Ja!
4. Är du ledsen? - Inte just nu, men..
5. Är du italienare? - Italienare? hmm, nej tyvärr
6. Är du cooling? - japp, som fan :)
7. Är du från irland? - Nej (?)
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - dom har aldrig varit gifta

Sju saker om ditt kärleksliv!
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - hehe, ja de gör jag väl
2. Har du någon gång blivit sårad? - aa
3. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - Aa
4. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - Nej
5. Har du haft en hemlig beundrare? - Hur fan ska jag veta det?
6. Är du kär? - mm ..
7. Vill du gifta dig när du blir stor? - Jag tror det ;)

Tio saker, två alternativ!
1.
Kärlek eller lust? - Kärlek
2. Hår eller ögon? - Ööh hår & ögon :)
3. Katter eller hundar? - Båda, har både en katt & en hund. Men kanske hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? -
5. Tv eller internet? - Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? - Coca Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - beror på :)
8. Pengar eller lycka? - Lycka
9. Dag eller natt? - Ööh sova på natten & annat på dagen, så venne :)
10. Msn eller mobil? - Mobil

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - hahah, har aldrig försökt tror jag:P
2. Brutit ett ben? -Nepp
3. Gjort nåt du ångrar?- Japp,
4. Hoppat Bungee Jump? - är det sån där studsmatta ? :P
5. Ljugit för någon du tycker om?- ööh vita lögner har jag säkert dragit ..
6. Ätit en hel tårta? - Tror inte det ;)
7. Gjort bort dig offentligt? - vad betyder det ? :P
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? - ööh mm ..
9. Gråtit när ett husdjur dog? - minns inte om jag grät, men tror det
10. Velat försvinna? - aa typ..

Tio "senaste!"
1. Telefonsamtalet du gjorde? - Ööh min tränare :P
2. Telefonsamtalet du fick? - nyss av mamma ..
3. Personen du var med? - min syster
4. Roligaste grejen som hänt senast? - har haft sjukt tråkigt, för har varit sjuk -.-
5. Personen du sms:ade? - andy
6. Du kysste? - Lucas ..
7. Du senast skrev till på myspace/facebook? - kommenterade mitt eget foto xD
8. Du kommenterade? -  Biancas blogg ;)
9. Du tillbringade natten med? - Mig själv!
10. Du kramade? - morsan (;

Kommentarer
Postat av: maggie

bungeejump är när man har ett gummiband i benen och hoppar ner för höga höjder, så studsar man upp och ner och så... :) ♥

2010-04-29 @ 16:55:08
URL: http://maggiesfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0