Ras Cricket - Polisen slår



Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän
Utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen
dags att ändra situationen.

alla vet vad som sker men makten dom blundar och
dom säger dom inte ser, dom vill inte
göra någonting för det drabbar inte dom.
korruperad stadsmakt i babylon.

Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän
Utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen
dags och ändra situationen.

när dom dyker upp du ska vara trygg, men när dom dyker upp
jag måste vakta min rygg! Kan aldrig lita på dom som vapen vaktar babylon
kan aldrig lita på dom som håller våldet igång. jag vet hur dom ljuger,
och jag vet hur dom fungerar, vet vad som händer om man protesterar.
dom arresterar och trakasserar. jag är en av dom som dom inte respekterar.

Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän
Utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen
dags och ändra situationen.

Alltför många gånger har jag sett hur dom slåååår.
jag säger alltför många gånger under alltför många ååååår.

Kommentarer
Postat av: MAARIAWH

sv: japp, fast vi bor inte tillsammans. :)

2010-04-21 @ 17:26:39
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: maggie

Sv: nej jag fattar ;) ♥

2010-04-21 @ 18:17:15
URL: http://maggiesfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0