Skatt och kissanfall i mölnvik!

Åh gusch ! Det här blir 3dje gången som jag skriver det här inlägget ! Jag kommer inte orka skriva så noggrant den här gången !



Btw heej , idag var jag och Vendela i Mölnvik och ----- (Vissa förstår nog)
Vi kan ta Vendelas förklaring "sen låg vi på golvet och garvade på ica sen ute på gatan gissa om folk stirrade ;)"
Hha jaa , bättre går det väl inte att förklara ? Aso vi var på ica och skämmde bort oss (ovanligt?) och sen när vi sklle lämna kundvagnen så hade vi 3 kassar och min mapp . Då tappade jag precis min penna såklart och båda var jättekissnödiga så jag kunde inte böja mig ochVendela tyckte att det såg så kul ut (?) så hon började garva så jag var tvungen att sätta mig på assfalten och garva . Sen nådde jag inte pennan och bla bla bla .. bara en massa kompicerade saker!
Men det gick bra ändå!



(gammal bild på mig & Vendela)

Kommentarer
Postat av: Ella

sv: jao haft en bra dag?

2010-04-16 @ 22:46:18
URL: http://oje.blogg.se/
Postat av: vendela

fett fin bild :D , haha jag kunde inte sluta garva <3

2010-04-18 @ 18:10:30
URL: http://vendelaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0