Svar från frågestunden!

Nu kommer alla svar från frågestunden, det blev inte många allt menmen .. långa svar !

rozan om frågestund:
varför är jag bäst ?
okej ska ställa seriösa frågor nu!

hur gammal är din hund ?
när fick du/ni den ?
när hade du senast en kille ?
vem är din bästis ?
HM eller Gina ? säg också varför du tog just den affären.
Hur länge har du gått på fotboll ?
Varför spelar du med 96:orna ?
varför bytte du skola?
hur sminkar du dig ?
hur många bloggar har du haft?
hur ofta tittar du på TV?
hur ofta är du inne på datan ?
vad gör du inne på datan ?
har du ett mellan namn, isf vad ?
hur mycket väger du & hur lång är du ?
läser du många bloggar varje dag ?

Fyfan vad jag äger, 16 frågor (a)

Svar: Haha du är antagligen bäst (efter mej) för du har mej som förebild ? :D
Min hund är typ 2 år nu tror jag
Det var min bror som köpte den när nova var valp. Sen behövde han "hjälp" att ta hand om henne så nu bor han och nova hemma hos oss
Jag hade senast kille 4 januari det här året
Jag har inte nån som är min "bästis". Anna är lixom min barndomsvän , Vendela & Lovisa och dom är jag som "bästakompis" med , men jag har flera :)
H&M tro jag eftersom dom har mer saker, eller snyggare bh:ar och sånt , höhö :)
Jag har gått på fotboll sen jag var 5/6 så alltså i så typ 7-8 år
När jag bodde i Skarpnäck (för 4 år sen) så fanns det inget lag för 97or så jag fick välja mellan att börja med 96orna eller 98orna . Så jag valde att börja med 96orna , så när jag flyttade började jag träna nån träning med 97orna men sen valde jag att gå över till 96orna (;
Jag bytte skola för min gamla sög :D nej men Maggie skulle börja här så förklara hon lite vad det var och så , sen snackade våra föräldrar och mina föräldrar tyckte den skolan passade mig typ .. ? :P
Jag brukar faktiskt bara använda mascara , för minhud är väldigt känslig så jag måste ta det "lugnt" med smink
haha det här är min 4de blogg tror jag
Jag tittar typ bara på tv när det är
desperate housewives , Grey's anatomy och scubs
jag är faktiskt inne på datan ganska ofta .. eller aso jag är ofta inne men jag knaske gör nått annat medans lixom , jag är inne på fb , blogg.se och olika bloggar . Lyssnar på musik och kollar på låttexter och skriver ned dom och såå ..
Nej , jag har inget mellannamn
Jag är 167 typ , min vikt tänker jag inte säga !
ah oftast , när jag har tid och kollar andras bloggar !
Haha ah du äger ! (y)


Sara om frågestund:

Hej , vad gillar du att ha på dej en vanlig dag i skolan ? :P Höhö kom inte på nåt bra ;) <3

Svar:jag gillar att ha jeans eller legging ,  inte kjol ! Och typ vanligt linne :P

 

B om frågestund:

varför är du så söt ? :) <3

Svar: Vi tar det här kortfattat och snabbt , jag är inte söt ! :)

 

om frågestund:

besökare per dag? exakt den här veckan.
t.ex.
måndag: __ besökare
tisdag: __ besökare o.s.v
är du nöjd med ditt utseendet? varför?
vad tänker du på innan du somnar på kvällarna?
varför har du inte en bild på dig på din header?
Du borde ha de :P

 

Svar:  Måndag-
Tisdag-19
Onsdag-19
Torsdag-20
Fredag-24
Lördag-77
Söndag-59
Haha aso det blev 77 bara för Vega & Saga typ länka mig ^^
Jag är väl inte jättenöjd och inte onöjd . Helt okej , för .. jag har jue sett många som är "fulare" och även "finare" Aso jag blir väldigt påverkad av modeller och sånt
Jag brukar tänka på vad som har hänt under dagen och vad jag har gjort som är bra som vad jag har gjort som är dåligt.
Jag har ingen bild för jag kommer inte på nån bild så det blir snygt ! Eller vad man ska säga :P

om frågestund:

varför har du en blogg?
Vad har du för bh storlek? haha!
bla bla bla, lever livet puss på DEJ!

 

Svar: Jag vet faktiskt inte varför jag har en blogg. Eller jag gillar att "visa" bilder och sånt som jag har tagit . Och förut skrev jag dagbok , men sen kom jag på att det är roligare att andra också kanske kan se vad jag skreiver .  Fast nu skriver jag inte lika privat! ;)
Haha typ 75a :$

Sonja om frågestund:

Varför gör du aldrig videoinlägg ? :P

 

Svar: Eftersom jag gillar inte att höra min röst , och man gör till sej så mycket då tycker jag !


Kommentarer
Postat av: rozan

men varför antonia ? :( du väger fan iaf inte över 50 kg. jag väger typ 49 och är 10 cm kortare än dig haha :O

2010-04-12 @ 22:11:23
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0