Sommaren leker !

Har inte kunnat blogga för har varit på annas land sen mitt land , och har inte suttit vid datan nåt , så har nte kunnat blogga . Men nu är jag hemma igen .. tror jag drar ut till mitt land igen imrgon och sen åker hem på måndag men får se hur det blir med den saken :)
Jag och Anna pratade med Erik Saade , sveriges snyggaste kille ! Haha han var i trosa på "konsert" så va vi på den , sen när han sjöng sista låten så sa jag till anna att vi skulle gå runt till andra sidan för han skulle gå dit efter den va slut , så gic vi dit . Och väntade lite SEN KOM HAN ! :D Och jag bad honom röra min hand , så gjorde han det !
Btw nu måste jag byta om sen ska jga och pappa åka till farsta oc köpa fotbollsskor , eller kolla om jag hittar några . Behöver nya till Umeå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0