Saker som bara måste sägas!


  • Jag älskar twiligt! Haha eller ska man säga "jag älskar robert pattinson" ? Det är mina absolut favoritfilmer ! Har både twiligt och new moon , vet inte hur många gånger jag har sett dom! Sjukt bra , seriöst jag trodde inte att man kunde blir kär i filmer men det kunde man tydligen ! Säger bara en sak! I♥Twiligt
    Nu tänker alla säker "men den är ju jättegamal?" Och bla bla bla , men snart kommer faktiskt eclipse på bio ! Yäh :D



  • Det känns som att hela sommarlovet kommer gå skit snabbt! Även fast jag inte har så mycket planerat så känns det bara så! Förra sommaren gick iochförsig inte så fort men nu är jag faktiskt ett år äldre , hehe . Är det bara jag som känner så? Det ända som är besämt som jag ska göra i sommar är typ åka till landet, Annas land, Spanien (tror jag) , sportscamp , ung08 , cup i umeå med 95orna & typ vara med kompisar. Och så har jag guldkort ! Jag vet att det inte är mycket alls men det känns mer än vad det är ..


  • Antonia Martinez hatar mygg! haha det gör säkert alla men jag var bara tvungen att säga det! hehe
  • Jag och Ronja kan nog aldrig ha tråkigt! Jag har typ inte umgåtts med Ronja på jättelänge! Det är synd för vi har alltid så kul tsm , vi hittar på tokiga saker och så . vi spelar in roliga videoklipp . Den vi gjorde igår ska vi försöka få upp men igår blev det nåt knas :/ Och resten av videosarna lägger vi upp när vi har klippt dom :) Men btw vi är coola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0