Stor besvikelse !

paranormal activity ..
Jag och anna kollade på den . Men jag antar att jag hade för stora förväntningar eftersom alla ba "gud va läskig den var" och "det var den verkligaste filmen jag sett" och så . Men så läskig var den inte men ganska bra . Ganska verklig och så men inte alls så som jag hade trott . Tidningar och sånt har skrivit att det är den läskigaste filmen på länge och 2000-talets läskigaste film , men jag och Anna ba satt där och typ väntade på att det läskiga skulle börja . Sen var den slut .. haha !
Men jag antar att dt är stor skillnad på att se den i bio och på tv (annas tv är stooor så det var nästan som bio , hehe)
Trodde det skulle ta skitlång til att somna och att jag typ skulle ångra mig för min syster sa att det var den läskigate filmen hon hade sett , eller bland dom läskigaste och förut när vi kollade på en annan sak på youtube så började jag typ gråta ;$ och hon ba garva åt mig :(
Men om ni ska se den så kolla på bio isf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0