VIP till Twilight fan event !

Juste fan , jag har inte sagt det att jag har en underbar kompis Ronja . både jag och hon älskar twiligt och som alla borde veta så kommer taylor lautner och kristen stewart till sverige , dom ska ha en "talk show" som hon har fixat vip biljetter till ! Men just den veckan är jag på stdium sportscamp ! :O Så måste snacka med mamma om jag får boka tågbiljetter och åka hem och sen åka tillbaka , kanske inte så smart men vad ska man göra när man älskar någonting så mycket ? Vet att mamma inte kommer gilla det men jag dör annars . Saken är den att vi redan har betalat Sportscamp :/
Vad skulle ni gjort om ni var i mitt läge? Snälla komentera ..



Snälla kommentera ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

skita i lägret. hehe

2010-06-08 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0