Börja om allt

Nu ska det allt bloggas mycket! Jag ska göra mitt bästa genom att blogga utan en kamera och ändå få det intressant :)


Nu har jag blivit väldigt sugen på att böja blogga igen. Jag ska snart få en kamera och så, ska försöka göra den så intressant som möjligt.
Nu sitter jag här hos pappa och umgås, han kom hem från Uruguay där han har varit i typ nästan en månad, saknat honom grymt mycket!

Jag just nu



Btw tack så jätte mycket Anna som har fixat min design, jag blev jätte nöjd


Kommentarer
Postat av: rozan

men du fick ju en kamera i julklapp ? :O

2010-03-08 @ 20:14:15
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: Victoria

du är för söt Antonia! ♥

2010-03-08 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0