Hiss / Diss

Så trött att man har lust att sova! Är jag den ända? Skolan va väl som vanligt, Anna har börjat så lite roligare blev det allt ! :)



Heej, jag hade igentligen träning idag men är såå sjukt trött idag och är halt förkyld! Seriöst, det känns som att jag ska somna vilken sekund som helst. Vill egentligen somna nu men det är jue despetata hemmafruar idag (desperate housewives) idag klockan 9 ! :D
Det får man inte missa , och dessutom måste jag GÅ hem till pappa snart, men jag orkar verkligen inte -.-'

Medans jag har tråkigt tänkte jag göra lite hissning och dissning! :)


  • Träning ! Det är bland det skönaste som finns när man är på humör för det. När man har tränat klart så känner man sig så friskt tycker jag! En härlig känsla (jag vet att jag hoppade träningen idag men men..)
  • Bästakompis/ar ! Sånna som man verkligen känner att man kan lita på till 100% ! Det är så underbart att ha en sån/sånna. Man har alltid lika kul, man har upplevt nåt kul. Utan en bästavän så borde det inte vara så kul (jag vet själv inte hur det känns att ej ha nån) Att aldrig behöva fejka sitt skratt, utan allt är på riktigt!
  • När man va liten ! Tänk .. man kunde göra nästan vad som hälst känns det som! Sitta i en lerpöl och bara plaska med nån bekant, det verkar vara så kul när man ser adra små barn göra det. Man behövde inte tänka på vad man hade på sig, utan det bestämde mamma men det spelade aldrig nån roll. Man klagade på maten för man hade inget bättre för sig!


  • Trasig mobil ! Att ha en trasig mobil eller ingen mobil över huvud taget är jobbigt! Seriöst, min mobil sluta vilja ladda sig bara sådär , det är såå sjukt jobbigt! Ett nytt batteri kostar typ 600 kr så jag får ha en dålig samsung som suger! Men det går iaf att messa, men tänk att inte ha nån telefon att ta upp när det blev pinsamt eller kunna snacka i telefon ?! kan inte ens tänka mig hur det skulle vara ..
  • ensam hemma ! Ush vad hemskt det är att vara ensam hemma ! Jag hatar serisöst det! just nu är jag det.. jag är rädd att det ska komma nån bakom mig och så (nu blev jag rädd av tanken igen .. ) men tror nog jag ska ta och ringa nån som kan roa mej eller någonting sånt ..
  • Fjortisar ! H A H A fyfan, sånna där små fjortisar som bara springer runt i stan och röker och dricker ! Fy säger jag bara! Bara tanken är skrattretande, det är så kul att gå förbi nån fjortis i t.ex. stan, men wb är lika kul det! Hitta en egen stil säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0