tänk att ha en tvilling ..

Skulle det inte bli jobbigt att ha  tvillingar som barn ? .. Fast såklart man älskar dom och så men när dom är ca 3 år så skulle det nog inte va så skönt med två (eller fler)  barn fulla av myror i brallan ..


jag undrar verkligen hur det skulle vara att ha en tvilling ..
min uppfattning av att ha en tvilling är nog ganska jobbigt ibland men ändå kul, man kan snacka om allt , fast så har säkert inte alla. Men om det blev bråk hemma så skulle det nog vara lätt att skylla på den andra och det blir nog ganska ofta bråk. Jag skulle vilja testa att ha en tvilling men nog inte hela tiden, det skulle bli jobbigt!



bara en cool bild som fick mej att tänka på det här med tvillingar :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är 11 och har en tvillingbror.Det är jobbigt,oftast men man tänker ganska lika det är kul! :)

2010-05-09 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0