Antonia hissar & dissar



  • Guldkort , haha fan vad jag känner mig som en fjortis nu . Men det är så jävla skönt att ba "men ska vi dra till grönan eller?" typ eller nåt . Tillskillnad från när man inte har det och man måste förbereda sig typ och allt .. ? Förra året hade jag inte det , men det är såå mycket skönare att ha det och man tjänar på det efter bara fyra gånger tror jag att det var ;O Niiice
  • Sommarlov om en månad. Till och med mindre (det var exakt en månad igår) sen är det bara att softa i typ två månader ! fyfan va skönt , dessutom har jag lagom mycket planerat så jag kan softa mycket också ! Vakna när man vill och bada hela tiden ! :D
  • Grönt ute. Det är så härligt när gräset är grönt och träden har en massa fina färger ! Himlen är blå , då kan man verkligen säga att det är sommar ute! Känns så meningslöst att sitta hemma en sån här dag , när solen skiner ute och det är varm .. ska nog snart ut på terassen och leka med Nova !

 

  • När man inte har råd.  Det är så himla irriterande att gå till en affär och man verkligen vill köpa någonting så kan man inte det för man inte har med sig pengar/har pengar. Haha , det händer mig väldigt ofta ! ;) Eller att jag vill ha någonting men vill använda mina pengar till annat .
  • Att vara sjuk. Det är så jobbigt! Men saken är den att jag är inte sjuk typ ont i halsen utan mår illa och ont i huvudet och så. Vet inte om det är jobbigare eftersom förkylningar och sånt går ju bort efter ett tag och det borde igentligen mitt illamående också göra, men nej . Det vill det tydligen inte!
  • Löshår som syns. Kanske ska börja med att säga förlåt till er som har det (; Haha , men jag tycker att det är verkligen grymt snyggt att ha det , men när det syns så är det så sjukt fult :/ Det är synd att det syns på vissa , speciellt dom med tunt hår .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0