Bio med mamma

Snart ska jag på bio med mamma och kolla på remember me! pinsamt att jag inte sett den än :O
Men bussen går om typ tjugo minuter. Det blev inga bilder från igår. Glömde kameran hemma, men vi var (typ) vid brasan ett tag sen typ va vi ute lite men när klockan närmade sig 10 så gick vi hem till Hugo och kollade på film. Det var skitkul igår :D
Men idag hade Vendela match, jag & Lovisa kollade och sen stack vi hem till Lovisa och hoppade studsmatta och så, sen va jag tvungen att dra hem för vi skulle grilla och snart ska jag och mamma till stan och kolla på remember me !

Kommentarer
Postat av: rozan

SV; haha okej :P

2010-05-01 @ 19:31:57
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: ronja :D

du kommmer dööööööö antonia, eller nej alltså inte bokstavligen peppar peppar remember me är äckligt bra och han är äckligt snygg!!

2010-05-02 @ 00:40:55
Postat av: Bianca

jag har inte heller sett den :O <3

2010-05-02 @ 18:38:16
URL: http://hejlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0