Godnatt

Haha väldigt tidigt men har spelat match mot vuxna ! :O Det fanns en 96a och sen ingen som var liten och 92a och äldre , och den älsta var 41 ! Och hela första halvleken fick jag henne bredvid mig , och hon kallades mami . Haha , men vi vann med 2-0 gjorde typ en mål eller sköt precis bredvid målvakten över henne och så kom ida och magade in bollen i mål , det kallas teamwork ! :) Körde med min syster som är 6  år äldre , men tränaren tyckte att vi typ var jättesnälla mot varande för hon typ sa att jag inte skulle vara back och jag bytte position med henne för jag visste att hon villr köra uppe , men jag älskar ju henne så :)
Men nu ska jag duscha och imrgon ska jag först till stan och senm till Lovisas fest  och sova där oich grönan på söndag :)
Idag var jag på grönan med Elin innan matchen , igår grönan med Maggie !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0