Helgen

Heej , har haft fullt upp sen i fredags så jag bloggar , förlåt ! :)
Men idag i skolan mådde jag jättedåligt fram till lunch när jag fick i mej lite mat så mådde jag bättre. Anna var sjuk idag :( Krya på dej ! ♥


Jag träffade anna på lördag runt 1 , så åkte vi till stan , och tappade bort oss lite .. ? haha , fan va jag kände mig sämst ! Kändes som typ första gången jag var i stan :O Men så hade jag såklart försmå skor på mig också så jag fick skavsår och gick en bra dit utan skor i stan , nice va ? Sen lyckades vi tillslut hamna i T-centralen tror jag , så köpte vi pressent till Lovisa och sen åkte vi till hennes fest . Det var maskerad och jag och anna var ett gift par (anna var kille, en turk, det såg riktigt bra ut!)
Men här kommer lite bilder, tog tyvärr inga på Lovisas fest , ingen aning om varför :(
Men här hamnade jag och anna iaf ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0