Jag är en dålig förlorare!

Det måste jag verkligen erkänna ! Haha , jag blir sur och så . Och skyller mycket på att motståndarna spelade fult och så . Men idag spelade dom faktiskt fult ! Men inget jag orkar ta upp , för då ommer jag bara bli sur (;
Men ramlade en gång och landade på huvet, och har fortfarande sjukt ont i huvudet (matchen var tolv) och sen på slutet så hade jag bollen och en spelare kom med armbågen i min magen och så kom en annan bakifrån och puttade ner mej , nu märker jag hur jag börjar bli irriterad! anna kollade på matchen , pinsamt! Men vi tänkte dra till grönan men båda är typ halft sjuka . Typ förkylda och så .. så vi stannade hemma idag och bara chilla . imorgon är det skola vilket betydet att jag som vanligt har söndagsångest!
En annan gammal bild på laget ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0