Maggies hippiefest

Fasten blev såklart lyckad som alla andra fester har varit ! Tummen upp tjejer (y)
Bilderna tagna från Anna !


Skoooor , fast alla är inte med ! :)

Alla runt bordet samlade ! :D

Bianca snackar i telefon :)

Maggies coola tröja ! :)

Tårta , I want it !

Anna sötnos ! :)

Biancas halsband ! :D

Anna fotograf (:

Bianca och Anna coolingarna ! :)

Tilda med sina booobs , haha även kallade tvillingar och victoria :)

Bianca , Vendela & Tilda . Sen så blev Vendela lite annorlunda ..

Haha sötnosar :)

Sjukt fina Vendela! :)

Sofia var sjukt bra på piano ! :O Hon spela twiligt !!! :D

Fina Thea :)

Anna , jag & Lovisa ! :)

Anna och Lovisa ! :D

Maggie med son coola tröja ! :)

Sofia, Tilda , Vendela och Lovisa . Älskar bilden

Alla Maggies parfymer ! :O Typ alla som jag vill ha !(?) haha , love them

Tilda och Vendela . Sitter och .. garvar som vanligt kanske ? :D

Maggie öppna presenter ! *advensjuk* :)

Jag och barndomsvän

Thea & Victoria

Anna försöker fånga godis som hon kastat upp i luften ! Men det ser inte ut att gå så bra ..

Och nu försöker jag med *och lyckas*

Och nu alla tre ! :)


Påväg upp för stegen :)

Hela hippiegänget samlade ! :D


Anna & Thea ligger på våra ben , medans vi står i 90 grader ! :D

Så jävla cool ! Haha , vårat peace märke ! :)

Bytte lite positioner ;)

P E A C E

sen var festen slut .. :(












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0