Dag 6 – Min dag

Jag vaknade runt halvfyra, vaså jäva trött så låg och sega mig ett tag. Sen mötte jag Donya och Sophia, vi tog bussen till slussen och mötte upp Viola och Luther men hann inte göra så mycet eftersom våra bussbiljetter gick ut så vi åkte till älta och satte oss vid ett dagis och chilla, sen skulle Luther och Viola hem så vi gick hem till Donya för jag var så fucking hungrig. Sen mötte jag Alex och Patrik för jag behövde snacka med Alex, kom ingen vart med det samtalet. Ringde Donya och Sophia som hade dragit till Sean, så drog dit och chilla med Donya, Sophia, Sean och Ernesto. Vi gjorde inget speciellt, hoppa studsmata och chilla bara. Sen drog jag hem and here I am. Ingen speciell dag alls! Har inte gjort nåt speciellt precis som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0