Dag 7 – Min bästa vän

Kör dag 6 imorgon ist..
Min bästavän är Donya Dali, det finns nog ingen som känner någon av oss två som inte visste det. Vi är som gifta, vi tänker likadant, vi ser likadana ut bakifrån (haha), vi kollar på saker på samma sätt. En blick från Donya och jag vet precis vad hon vill. Jag ser när hon har bråkat med någon av sina föräldrar, när hon måste berätta nåt, när hon är ledsen, glad, lycklig, nervös, ALLT! Låter nog inte så troligt men så är det faktiskt! Trodde verkligen inte det fans personer i livet som är menade för varandra men här, hon är min soulmate, bästavän, livsglädje, mamma. Hon är den personen i hela världen som känner mig bäst. Fast vi har bara varit bästavänner typ 9 månader. Känns som att jag kännt henne hela mitt liv, som att vi är födda från samma mamma. Jag skulle aldrig tvivla på henne och det finns nog ingenting i mitt liv hon inte vet. Vi kan sitta i timmar och bara snacka om allt mellan himmel och jord. Vi är väldigt lika i personligheten också. Jag skulle aldrig varit där jag är idag om det inte vore för Donya, för det är hon som har fått mig att få bättre självförtroende, som har gjort mig till en bättre person. Jag var en helt annan person för ett år sen.
Vi är oskillbara. Gör Donya nåt gör jag det, gör hon inte det, går inte på träningen gör inte jag det, går inte jag till skolan gör inte hon det. På en vecka blev allt annorlunda, vi var med varande EXAKT VARJE DAG. T.o.m på julafton. Även fast vi inte gjorde ett piss hade vi så jävla kul. Jag har inte skrattat så mycket med någon som jag gör med Donya på en dag. The perfect match. Att Donya är min bästavän är lika självklart som att jorden går runt solen. Träffar jag någon utan Donya brukar den första frågan jag får vara "jaha men vart är Donya då?" Folk frågar typ inte ens längre vem jag är med. Donyas familj är min familj, min familj är Donyas familj. Det finns ingenting som skulle kunna skilja på oss, för vi är menade för varandra på något sett. Det har aldrig funnits nån som jag har kunnat lita på till 100 %, men nu vet jag att hon skulle aldrig sprida vidare nånting, göra mig illa, hon är min storasyster!
Att ha en bästavän är verkligen det bästa som någonsinn har hänt mig, trodde inte att det fanns personer som du, du är guldvärld. Jag älskar dig verkligen för den du är, jag kommer alltid finnar här för dig.
Det finns så sjukt mycket mer att säga men du vet hur det är. Trodde aldrig jag kunde säga allt det här till nån och faktiskt mena det till 100 procent, för det gör jag verkligen. Du kommer aldrig sluta vara min bästavän.
Allt jag behöver säga är jag älskar dig verkligen, du har förändrat min syn på livet, jag skulle ge dig allt bara jag kunde. Vi har sjukt många minnen, och vi kommer få så många som vi ska sitta och berätta för våra barnbarn!

Om kärlek var en droppe, skulle jag ge dig hela havet.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0