Dag 8 – Ett ögonblick

Ett ögonblick- jag alltid kommer minnas var när jag var i Urugay med min pappa. Jag var 6 år gammal och skulle åka till Rocha. Min pappas bästavän har landställe där. Det ligger precis vid havet. Jag var helt fast vid det där stället, jag skulle kunna bo där. Men när jag badade i havet med hans kompis barn var det så stora vågor så jag trodde bokstavligen att jag skulle dö. Jag hade flytväst på mig men det kom en stor våg som gjorde så jag sjönk ner under vattnet men även fast jag hade flytväst och kunde simma kunde jag inte andas. Jag flöt iväg en lång dit och min pappa hitta mig inte, tillslut kom jag i land en bit iväg. Efter det vågade jag inte bada på ett bra tag, tills jag var 9 tror jag. Därför är jag fortfarande lite rädd för havet, och kommer nog alltid vara det.

Kommentarer
Postat av: RONJA

naaaaaaw fett gulli kan föreställa mig en bebis antonia, fast fortfarande, fett hemskt :(

2011-08-08 @ 01:27:56

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0