Mitt liv blev precis komplett!

Åååå det va nyss min lyckominut! Fick prata med bästavän som jag inte snackat med på 3 timmar och 45 minuter, haha driver, men kollade klart sesong 7 av älskade one tree hill. (det var inget lyckligt slut) Och så sa en kompis att man kunde ladda ner sesong 8 också!! Trodde man va tvungen att kolla på en hemsida direkt, och då hackar det som fan (Dock har den ingen text men bättre än inget)
ÄLSKAR MITT FUCKING LIV IGEN!

Citat från one tree hill:
Till dem som tycker att de är för unga vill jag bara säga: Man får köra bil vid 18 års ålder, kriga när man är 18. Dricka alkohol vid 21 och få pension vid 65. Så hur gamla måste man vara för att ens kärlek ska vara verklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0