Svar på frågestunden

Cajsa:
Hej, jag har några frågor :)
1. är du oskuld?
2. Varför bytte du från ks?
3. Vilken skola går du i nu? 
4. Trivs du bättre där? Varför?

Svar:
1. Nej det är jag inte
2. För jag klarade inte av att ta så mycket ansvar, och tyckte det var joddigt att åka varje dag, dom flesta av mina kompisar gick där.
3. Stavsborgsskolan i Älta
4. Ja det gör jag, för det är nära, har mer kompisar och lättare sätt att jobba på.

Ronja:
en film du älskar och en film du hatar?
posetiva/negativa saker med att du bytte skola?:)
vad längtar du till?
vad väljer du att aldrig mer få åka till ditt hemland eller att aldrig få åka till något annat land förutom sverige och spanien?
skulle du hellre leva en månad och vara älskad eller leva för evigt men vara oälskad?

Svar: Jag älskar fortfarande Twilight haha, och hatar 2012. DEn är sjukt bra men ångrar att jag såg den.
Posetiva med att jag bytte skola har jag nog redan sagt, nära lättare. Negativa var att jag har tappat kontakten med mina gamla vänner från ks.
Jag längtar till vintern, tycker det är så mysigt. Jul, nyår och min födelsedag! haha
För det första är Spanien inte mitt hemland haha, det är Uruguay. Tror jag skulle välja alla andra förutom Uruguay för det är bara en i min släkt som bor kvar där, resten bor i Argentina och Spanien,
Gud var svår fråga.. en månad älskad tror jag.


Luther:
Vad skulle du göra om du bara hade en dag kvar att leva? Förutom att vara med mig.
Är jag bäst? Okej det där var ingen fråga...

Om du fick en miljon kronor vad skulle du köpa då?
Absoluta favorit låt, du får bara välja en!

Svar: Haha ingen aning! Skulle nog vara med mina närmaste  vänner och familj, göra någonting jag älskar och bara njuta. Skulle riva sönder en tusenlapp, har alltid velat göra det (Synd mamma)
Jag skulle nog spara tills jag blev stor till lägenhet och så, SHOPPPAAA!! Skänka 20 kr till rädda barnen. Hehe
Favoritlåt.. Teenage crime! Älskar den fortfarande.

Amanda:
Vilken ögonfärg har du? En äkta vän eller flera falska? Om du fick äta en maträtt resten av ditt liv, vad skulle det vara? Puss

Svar: Brun, om man inte ser det på bilder.. En äkta vän (som Donya) skulle aldrig kunna leva bland massa falska människor!
Kebab eller potatisbullar med bacon. Svårt val

Sanna:
Hur många har du haft sex med? Om du skulle åka på en drömresa vilka skulle följa med och vart skulle ni åka? Vart ligger ditt land? Har du några syskon?

Svar: Det tänker jag inte svara på öppet i en blogg.. Bara mina närmaste som vet.
Thiland eller Grkland med min Familj och Donya eller hur många får jag välja? Och nova och Tindra! Om jag får välja fler Anna och Luther också.
Mitt land ligger i Trosa haha, eller typ tio minuter därifrån.
Ja, en syster som är 20 år, Elena. Vi har väldigt bra kontakt och min bror som är 23 som jag inte har lika bra kontakt med, Nicholas.



Jag , mamma och min syster Elena ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0